Dongfeng припиняє співпрацю з Honda у виробництві двигунів на тлі переходу Китаю до електромобілів
Рішення Dongfeng продати свою 50% частку в спільному підприємстві з Honda з виробництва двигунів – це не просто бізнес-транзакція, а симптом більш масштабних системних змін. Протягом десятиліть іноземні автовиробники, такі як Honda, Toyota і Nissan, отримували прибуток від китайського ринку, продаючи автомобілі з бензиновими двигунами, але зростання китайських лідерів у виробництві електромобілів, таких як BYD, докорінно змінило правила гри.
Підприємство, засноване в 1998 році для виробництва двигунів внутрішнього згоряння, зараз є тягарем. Воно зазнало збитків минулого року, має великі борги та наймає сотні працівників, засоби існування яких опинилися під загрозою.
Той факт, що цей завод з виробництва двигунів закривається саме в той момент, коли Honda намагається відкрити лінію з виробництва електромобілів у Гуанчжоу, говорить сам за себе: капітал покидає старі галузі та кидається в нові.
Тим часом, продажі самої Dongfeng впали з 3,8 мільйона автомобілів у 2016 році до всього 1,5 мільйона минулого року, що показує, що навіть державні компанії не застраховані від безжального тиску внутрішньої та зовнішньої конкуренції.