Генеральний директор Volvo: Автовиробники ЄС повинні прийняти електромобілі або зникнути

Адаптуйся до ери електромобілів або зникни

Volvo Cars знову звернулася до колишнього генерального директора Хокана Самуельссона, оскільки стикається з одним із найскладніших розділів у своїй сучасній історії. 74-річний швед, який пішов у відставку після майже десятиліття перебування на чолі компанії та керував Volvo під час її публічного розміщення акцій у 2021 році, був повернутий у квітні мажоритарним власником Лі Шуфу з Geely, щоб стабілізувати фінансове становище компанії.

Автовиробник бореться з низкою невдач: падінням продажів, збоями в програмному забезпеченні, затримками у випуску критично важливих нових моделей і зростаючим тарифним тиском у США. Проблеми ускладнилися затримкою запуску EX30, компактного електромобіля, який спочатку імпортувався з Китаю, але пізніше був перенесений до Бельгії після того, як Вашингтон запровадив 28-відсотковий тариф. Перенесення виробництва призвело до того, що Volvo втратила понад два роки доходів від цієї моделі, що, за словами Самуельссона, неможливо компенсувати.

Незважаючи на ці перешкоди, Самуельссон наполягає на тому, що Volvo може повернутися до зростання. Його першочергова увага зосереджена на зниженні витрат і відновленні імпульсу продажів, з більшим акцентом на маркетингу та лідерській дисципліні. Після стабілізації Volvo перегляне свою довгострокову стратегію, включаючи чіткіший графік електрифікації та відновлення прихильності до технології автономного водіння.

Керівник підкреслив важливість зв’язку Volvo з Geely, особливо в той час, коли китайські автовиробники посилюють свій вплив на світовому ринку електромобілів. У Китаї вітчизняні бренди вже складають понад половину продажів і швидко розширюються в Європі. Самуельссон вважає, що це робить зв’язки Volvo з Geely активом, а не пасивом.

Заглядаючи вперед, він передбачив, що автомобільна промисловість зазнає масштабної реструктуризації протягом наступного десятиліття. Оскільки впровадження електромобілів прискорюється, Самуельссон очікує, що більшість автомобілів будуть повністю електричними протягом десяти років, а китайські бренди стануть одними з найсильніших глобальних гравців. Традиційні автовиробники, попередив він, зіткнуться зі зростаючим тиском, щоб адаптуватися або ризикувати крахом.

Related Post